Για Αγορές άνω των 30,00€ τα Μεταφορικά είναι δωρεάν. Εκτός μεγάλων Δεμάτων.

Όροι Επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες αιτιολογώντας τον λόγο επιστροφής του. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και δεν θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής του. Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος μετά από έλεγχο της εταιρείας δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Για τα Ηλεκτρονικά συστήματα δεν επιδέχονται αλλαγής (Λάμπες κτλ)

Διαδικασία Επιστροφής

Μέσα στο Παραπάνω χρονικό διάστημα και όχι πέρα αυτού θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία μας να αναφέρετε τον Αριθμό παραγγελία σας, όπως και άλλα στοιχεία που μπορεί να σας ζητηθούν για την Διαδικασία.

Το επιστραφέν προϊόν περνάει από Τεχνικό έλεγχο ώστε να διαπιστωθεί η οποιαδήποτε βλάβη που έχετε δηλώσει, Η εταιρεία έχει το δικαίωμα να στείλει το προϊόν στην Αντιπροσωπεία, για έλεγχο.

Μετα την Γνωμάτευση από το Τμήμα του Τεχνικού Ελέγχου και κατά περίπτωση την απάντηση από την Αντιπροσωπεία, Η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας για την εξέλιξη του Ελέγχου όπως και την Θετική ή Αρνητική Απάντηση Επιστροφής του προιόντος.

Για να είναι εφικτή η επιστροφή θα πρέπει:

α. Το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί ή φθαρεί με υπατοιότητα του Πελάτη.

β. Το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής & δελτίο επιστροφής).

Αντίθετα, εφ’ όσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος, μπορείτε να αντικαταστήσετε με νέο προϊόν και τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος, επιβαρύνουν την Εταιρεία. Η Εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος, μόνο εφ’ όσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της. Οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας και της ετικέτας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας απαραίτητη κρίνεται η αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@vlgarage.gr αναφέροντας την αιτία επιστροφής του προϊόντος (ελαττωματικό προϊόν, λάθος προϊόν κτλ ).

  1. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις. Εάν έχετε πραγματοποιήσει την αγορά σας με αντικαταβολή, θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ο όποιος θα αποσταλεί στην Εταιρεία μας μέσω email, Σε καμία περίπτωση η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τυπογραφικά ή άλλα λάθη τα όποια έχουν Αποσταλεί από τον Πελάτη.
Scroll To Top
Close
Close
Close

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping